23 - 3 - 2017
HOME
ABOUT US
CONTACT US
  Untitled Document
Categories
Untitled Document
Untitled Document
ေဒသတြင္း သတင္းစံု
ေလးၿမိဳ့ျမစ္ေရ တုိက္စားမႈေၾကာင္႕ မင္းျပားၿမိဳ႔နယ္ လက္မ(ရခုိင္) ေက်းရြာမွ ေနအိမ္ ၈ဝ ေက်ာ္ ေဘးလႊတ္ရာသို့ေျပာင္း
This Week’s COVER
ဂ်ာနယ္ အမွတ္စဥ္ .... 1006
အိမ္ျခံေျမ ေၾကာ္ျငာမ်ား
Market Data
အာရွေငြေၾကး အေျခအေန
 USD   EUR 
USD 1 1.209
EUR 0.826

1 

JPY 105.93  128.091
SGD 1.691 2.044
THB 39.56 47.836
Advertising
 
ေက်ာင္းကန္ဘုရား
မင္းကင္းၿမိဳ႕ ေရွးေဟာင္းသမုိင္းဝင္ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္

စစ္ကုိင္းတုိင္းေဒသႀကီး ကေလးခ႐ုိင္ (ယခင္ေမာ္လုိက္ခ႐ုိင္) ရွိ မင္းကင္းၿမိဳ႕သည္ ခ်င္းတြင္းျမစ္ ကမ္းေပၚတြင္ ေမးတင္ထားေသာ ၿမိဳ႕ေလးျဖစ္ေသာ္လည္း ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားမ်ား အစဥ္အဆက္ ကိုးကြယ္ခဲ့သည့္ ေရႊစကား ျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္ ႏွစ္ဆူကို ဖူး ရေသာ အခါ ထုိၿမိဳ႕ေလး၏ သမုိင္းပုံရိပ္ မ်ားကို ျမင္ေယာင္လာမိပါသည္။

ခ်င္းတြင္းျမစ္ေၾကာင္းကို ဆန္တက္ကာ ေလ့လာေရးခရီးထြက္ လာေသာ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စာေရး ဆရာအဖြဲ႔သည္ ေရွးေဟာင္း သမုိင္းဝင္ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္မ်ားကုိ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ဖူး ေျမာ္ခြင့္ရၿပီးေနာက္ သမုိင္းေနာက္ ခံကို ေလ့လာေသာ အခါ အလြန္ စိတ္ဝင္စားမိပါသည္။ အလြန္တိတ္ ဆိတ္ ေအးခ်မ္းသည့္ မင္းကင္းၿမိဳ႕ ေလးတြင္ ပုဂံေခတ္ လက္ရာေရႊ စကား ႐ုပ္ပြားေတာ္ႏွစ္ဆူကုိ ကြၽန္ ေတာ္တုိ႔ ဖူးေျမာ္ကန္ေတာ့ၿပီးေသာ အခါ အမွတ္ ၃ ရပ္ကြက္ မဟာမင္းေက်ာင္းဆရာေတာ္ ဘႏၵႏၲဇဝ နက  သမုိင္းပုံရိပ္ေဟာင္းကုိ စိတ္ ဝင္စားဖြယ္ ေျပာျပသျဖင့္ မွတ္ သားခြင့္ရပါသည္။

မဟာမင္းေက်ာင္း၏ က်က္သေရခန္းမႀကီးထဲတြင္ စံပယ္ေတာ္ မူေနေသာ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္ႏွစ္ဆူကုိ အတူ ယွဥ္ တြဲလ်က္ဖူးရသျဖင့္ အံၾသေနေသာ္လည္း ဆရာေတာ္က ရွင္းျပေသာအခါ သမုိင္းပုံရိပ္မ်ား ႐ုပ္လုံးၾကြအသက္ဝင္လာ ပါသည္။ ပုဂံေခတ္ တြင္ ထုလုပ္ကိုးကြယ္ခဲ့ေသာ ေရႊ စကား႐ုပ္ပြားေတာ္၏ သမုိင္း ေၾကာင္း ရွည္လ်ားၿပီး အေလာင္း စည္သူ၊ နရပတိစည္သူမင္းမ်ား ပါဝင္လာေသာအခါ ပိုမုိ ႐ုပ္လုံး ၾကြအသက္ဝင္လာသည္ဟု ထင္မိ ပါသည္။

ဆရာေတာ္က ''ေရႊစကား႐ုပ္ ပြားေတာ္ေတြ႔ရဲ႕ သမုိင္းဟာ ပုဂံ ေခတ္အေလာင္းစည္သူမင္းႀကီးက စတယ္လုိ႔ ေျပာႏုိင္ပါတယ္။ အ နယ္နယ္အရပ္ရပ္ကို ေရေၾကာင္း ေလွေလာင္းနဲ႔ သြားေလ့ရွိတဲ့ အ ေလာင္းစည္သူမင္းႀကီးကို သိၾကား မင္းက သကၠဒါနေလွေတာ္ ဆက္ခဲ့တယ္လုိ႔ အစဥ္အဆက္မွတ္သားခဲ့ ပါတယ္။ သိၾကားမင္းဆက္တဲ့ ေလွ ရဲ႕ ေလွေတာ္ဦးတုိင္ဟာ စကား သားနဲ႔ လုပ္ထား တဲ့ စကားရြက္ တုိင္ျဖစ္ပါတယ္။ အေလာင္းစည္ သူမင္းလြန္တဲ့အခါမွာ သကၠဒါန ေလွေတာ္ကို ေျမးေတာ္ နရပတိစည္သူမင္း ဆက္ခံပါတယ္။ နရပတိစည္သူမင္း ေလွေတာ္ဦး စကားရြက္တုိင္ကို ကုိးပုိင္းအညီအမွ် ပိုင္းၿပီး ႐ုပ္ပြားေတာ္ကိုးဆူ ထုလုပ္ ပူ ေဇာ္ ပါတယ္။ ဘုရားထုတဲ့အခါမွာ ဆူးစာေဆာက္စာ စကားသားအ ပုိင္းအစေတြကို စုေဆာင္းၿပီး မံ ဘုရားတစ္ဆူျပဳလုပ္တဲ့ အတြက္ စကား႐ုပ္ပြားေတာ္ ၁ဝ ဆူျဖစ္ပါ တယ္လုိ႔ သမုိင္း အခုိင္အမာရွိခဲ့ပါ တယ္။ အဲဒီ ေရႊစကားဘုရားဆယ္ ဆူကုိ ၿမိဳ႕ေပါင္းဆယ္ၿမိဳ႕မွာ ပင့္ ေဆာင္ ပူေဇာ္ခဲ့ၾကတာ မ်က္ ေမွာက္ေခတ္ အထိျဖစ္ပါတယ္''ဟု မိန္႔ၾကားပါသည္။

က်က္သေရ ခန္းမႀကီးထဲတြင္ အပူေဇာ္ခံေနေသာ ေရႊစကားျမတ္ စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္ႏွစ္ဆူမွာ ဘူ မိဖႆ႐ုပ္ပြားေတာ္ျဖစ္ၿပီး လက္ရာေျမာက္စြာ ထုလုပ္ထားသျဖင့္ တစ္ဆူႏွင့္တစ္ဆူခြဲျခား၍ မရေအာင္တူညီေနပါသည္။ ေရႊသားပကတိ သဖြယ္ျဖစ္ေန သည့္ ႐ုပ္ပြားေတာ္ ႏွစ္ဆူသည္ ေရႊသားပကတိ ျဖစ္ ေနသျဖင့္ မ်က္လုံးေတာ္၊ ႏွာေခါင္း ေတာ္မ်ားကို ပီျပင္စြာ မျမင္ရေတာ့ ပါ။ ႐ုပ္ပြားေတာ္ ပလႅင္ေအာက္ ေျခတြင္ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရားဟု ေရးထားပါသည္။ ေရႊစကား႐ုပ္ပြားေတာ္ ဆယ္ဆူကိန္းဝပ္ အပူ ေဇာ္ ခံေနေသာ ၿမိဳ႕စာရင္းကို ဆရာ ေတာ္ၫႊန္ျပသျဖင့္ အမွတ္တရ ကူး ယူလာခဲ့ပါသည္။ ထုိစာရင္းတြင္ 'ပုဂံေခတ္ ဆယ္ဆူဘုရား ေရႊ စကား'ဟု ေခါင္းစဥ္တပ္ထားပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဘုရားဆယ္ဆူ ႏွင့္ ၿမိဳ႕ဆယ္ၿမိဳ႕အမည္မ်ားကို ယွဥ္တြဲ မွတ္တမ္း တင္ထားသျဖင့္ စိတ္ ဝင္စားမိပါသည္။ ထုိစာရင္းတြင္-

(၁)    ေရႊစကား စမြန္ၿမိဳ႕
(၂)    ေရႊစကား ႀကံညႇပ္ၿမိဳ႕
(၃)    ေရႊစကား မင္းကင္းၿမိဳ႕
(၄)    ေရႊဂူျမင့္ ေျမဒူးၿမိဳ႕
(၅)    ေရႊလင္းပင္ ေစပုတၱရာၿမိဳ႕
(၆)    ေရႊတန္ဆာ မုဆုိးဖိုၿမိဳ႕
(၇)    ေရႊေတာ္မဲ ငစဥ့္ကူးၿမိဳ႕
(၈)    ရတနာမၪၨဴ စစ္ကိုင္းၿမိဳ႕
(၉)    စကားလွ ကေလးၿမိဳ႕
(၁ဝ)မံဘုရား အျမင့္ၿမိဳ႕ဟူ၍ ေရးထားပါသည္။

ဘုရားဆယ္ဆူ ၏ ဘြဲ႕မ်ားမွာ ထူးျခားၿပီး ခုနစ္ဆူ တြင္ ေရႊပါေသာ္လည္း ေအာက္ ဆုံးႏွစ္ဆူတြင္ ေရႊမပါေၾကာင္း ေတြ႔ ရပါသည္။ ပုဂံေခတ္ ၿမိဳ႕အမည္ မ်ားသည္ ယခုအခါ ေျပာင္းလဲ သြားၿပီး ေျမထူးသည္ ကန္႔ဘလူ၊ ေစပုတၱရာသည္ ခင္ဦး၊ ႀကံၫႇပ္ သည္ သပိတ္က်င္း၊ မုဆုိးဖုိသည္ ေရႊဘုိျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါသည္။ ဘုရားဘြဲ႔ေတာ္မ်ားအနက္ ေရႊ စကားဟူ၍ ဘြဲ႔ေတာ္တူေသာ ႐ုပ္ ပြားေတာ္ သုံးဆူပါဝင္ေၾကာင္း ေတြ႔ ရပါသည္။ ဆယ္ဆူဘုရား ေရႊ စကားဘြဲ႔ေတာ္ႏွင့္ ၿမိဳ႕အမည္မ်ား တြင္ သမုိင္းပုံရိပ္မ်ား ထင္ဟပ္ေန သျဖင့္ ထုိစာရင္းကို အက်ယ္တစ္ ဝင့္ ေလ့လာဆန္းစစ္လွ်င္ ဘုရား သမုိင္းစစ္တမ္းတစ္ေစာင္ျဖစ္လာ ႏုိင္ပါသည္။

စကားရြက္တုိင္ကို အညီအမွ် ပုိင္း၍ ေရႊစကား႐ုပ္ပြားေတာ္မ်ား ထုလုပ္ရာတြင္ မင္းကင္းၿမိဳ႕၌ အပူေဇာ္ခံေနေသာ ေရႊ စကားျမတ္စြာဘုရားမွာ ဒုတိယပုိင္းမွအသားကို ထုလုပ္ပူေဇာ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းသိရပါသည္။ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္ ကို ၿမိဳ႕ဆယ္ၿမိဳ႕တြင္ ပင့္ေဆာင္ ပူေဇာ္စဥ္က မင္းကင္းၿမိဳ႕၏ အမည္မွာ ကင္းရံၿမိဳ႕ျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ၿမိဳ႕သစ္တည္သည့္ သကၠရာဇ္ ၅၃၄ ခုႏွစ္တြင္ မာရ္ကင္းၿမိဳ႕ဟူ၍ အမည္ေျပာင္း လဲလာေၾကာင္း၊ ေခတ္ကာလၾကာ ျမင့္လာေသာအခါ မင္းကင္းၿမိဳ႕ ဟု ေခၚတြင္ေၾကာင္းလည္း မွတ္သား ရပါသည္။

ပုဂံေခတ္ နရပတိစည္သူမင္း ထုလုပ္လွဴဒါန္းခဲ့ေသာ ေရႊစကား ဆယ္ဆူကို ယခုတုိင္ၿမိဳ႕ဆယ္ၿမိဳ႕ တြင္ သားစဥ္ေျမးဆက္ ကုိး ကြယ္ ေနျခင္းမွာ အလြန္ဝမ္းေျမာက္ဖြယ္ ေကာင္းၿပီး ထုိၿမိဳ႕မ်ားသည္ ပုဂံ ေခတ္ ပုဂံမင္းတုိ႔၏ ေကာင္းမႈ ကုသုိလ္ကို အေမြခံသူ မ်ားျဖစ္သည္ဟု ထင္မိပါသည္။ ကြၽန္ ေတာ္သည္ ပုဂံေခတ္ဆယ္ဆူဘုရား၏သမုိင္းကို တစ္ပိုင္းတစ္စ သိရသျဖင့္ အေတြး နယ္ခ်ဲ႕ေနစဥ္ ေရႊစကား႐ုပ္ပြားေတာ္ဟု ႏွစ္ဆူ၏ ေအာက္တြင္ ေရႊစကားျမတ္စြာ ဘုရားဟု ေရးထားပုံမွာ ထူးျခား သည္ ဟုထင္မိပါသည္။ ေရႊစကား႐ုပ္ပြားေတာ္မ်ားကုိ ႐ုပ္ပြားေတာ္ဟုမေရးဘဲ ျမတ္စြာဘုရားဟု ေရးထား ျခင္းမွာ သက္ေတာ္ ထင္ရွားျမတ္စြာ ဘုရား အလား သဒၶါထက္သန္စြာ ေရးထားျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေျပာႏိုင္ ပါသည္။

ကြၽန္ေတာ္တုိ႔သည္ တုိေတာင္း ေသာ အခ်ိန္အတြင္း ေရႊစကားျမတ္ စြာဘုရားဆယ္ဆူတုိ႔၏ သမုိင္း ေနာက္ခံကို သိရေသာ္လည္း မင္း ကင္းၿမိဳ႕ မဟာမင္းေက်ာင္းတြင္ ခြဲမရ ေအာင္ တူညီေသာ ႐ုပ္ပြားေတာ္ႏွစ္ ဆူ အပူေဇာ္ခံေနျခင္း အေၾကာင္း ရင္းကုိ တိက်စြာ မသိရသျဖင့္ ဆရာေတာ္ရွင္းျပခ်ိန္ကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္ ေနၾကပါသည္။ ေရႊစကားဆယ္ဆူ ထုလုပ္ပူေဇာ္ၿပီးေနာက္ ၿမိဳ႕ဆယ္ ၿမိဳ႕တြင္ ပင့္ေဆာင္ပူေဇာ္ေသာ သမုိင္းသည္ အလြန္ရွင္းလင္း၊ အ လြန္ခုိင္မာသျဖင့္ စာေရးဆရာအဖြဲ႔ ေစာဒကတက္စရာ မရွိေသာ္လည္း မင္း ကင္းၿမိဳ႕တြင္ ေရႊစကားျမတ္စြာ ဘုရား႐ုပ္ပြားေတာ္ႏွစ္ဆူ ပူေဇာ္ေန ျခင္းသည္ ပုစၧာတစ္ခုသဖြယ္ျဖစ္ ေနခဲ့ပါ သည္။

သို႔ရာတြင္ သမုိင္းေၾကာင္းကို ပီျပင္စြာ ရွင္းျပႏုိင္ေသာ ဆရာ ေတာ္ ဘဒၵႏၲဇဝနက ထုိသမုိင္း ျမႇဳပ္ကြက္ကို ထုတ္ေဖာ္မိန္႔ၾကား သ ျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စာေရးဆရာ အဖြဲ႔ ဝမ္းေျမာက္ေနၾကပါသည္။ ဆရာေတာ္က ''ေရႊစကား ႐ုပ္ ပြား ေတာ္ႏွစ္ဆူျဖစ္ေနတာ ကေတာ့ ပုဂံေခတ္နဲ႔ မသက္ဆုိင္ဘဲ ေနာက္ ပိုင္း သမုိင္းျဖစ္ရပ္ေတြနဲ႔ပဲ သက္ ဆုိင္ပါတယ္''ဟု မိန္႔ပါသည္။

မင္းကင္းၿမိဳ႕သို႔ ပင့္ေဆာင္လာသည့္ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရားကို မဏိရတနာေတာင္ေပၚတြင္ တည္ထားကိုးကြယ္စဥ္ လူေန အိမ္ ေျခနည္းပါးသည့္အတြက္ ၁၃ဝဝ ျပည့္ႏွစ္ခန္႔တြင္ မသမာသူမ်ား ခုိး ယူျခင္းခံရၿပီး ထူးဆန္းစြာ ေပ်ာက္ ဆုံးသြားခဲ့ပါသည္။ ၿမိဳ႕ဝန္ ဦးမင္းကေလးလက္ထက္တြင္ ေရႊစကား႐ုပ္ပြားေတာ္ ေပ်ာက္ဆုံးျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ထုိ႐ုပ္ပြားေတာ္ကို ကေလးေစာ္ဘြားအဖြဲ႔ က ကြၽန္း ေတာကုိင္းေတာအတြင္း ေတြ႔ရွိသ ျဖင့္ ကေလးၿမိဳ႕သို႔ ပင္ေဆာင္သြားခဲ့သည္ဟု သိရပါသည္။ ထုိသတင္းကို ၾကားေသာ အခါ မင္းကင္းေစာ္ဘြားႏွင့္ အဖြဲ႔လုိက္လာၿပီး  အခ်င္းမ်ားၾကပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေရႊစကား ႐ုပ္ပြားေတာ္မ်ား ကို ေဖာင္ျဖင့္ တင္၍ ေမွ်ာေသာအခါ ေဖာင္ ေတာ္ဆန္တက္သျဖင့္ ကေလးေစာ္ဘြားအႏုိင္ရၿပီး ေရဆန္ဘုရား ေရႊစကားဟု ထင္ရွားလာခဲ့ပါ သည္။

ပူေဇာ္ရန္ ဘုရားမရွိသျဖင့္ စိတ္ႏွလုံးပူပန္ေနေသာ မင္းကင္း ၿမိဳ႕နယ္သူနယ္သားမ်ားသည္ ကေလးေစာ္ဘြားပင့္သြားေသာ ေရႊ စကားျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္ကို ျပန္လည္ပင့္ေဆာင္ရန္ ႀကိဳးစားၾကၿပီး လူစြမ္းေကာင္းမ်ား ေရြးခ်ယ္ေစလႊတ္ကာ ပင့္ေဆာင္ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။ ကေလးေစာ္ဘြားသိေသာ အခါ ေလာင္းေလွမ်ား တပ္ခင္း၍ အျပင္းအထန္လုိက္လံေသာ္လည္း ျမစ္ အတြင္း ဆီးႏွင္းလႈိင္းႀကီးတုိက္ခတ္၍ ျမင္ကြင္းေပ်ာက္သြားသျဖင့္ ကေလးေစာ္ဘြားတပ္မ်ား လက္ ေလွ်ာ့ကာ ျပန္သြားခဲ့ရပါသည္။ ကေလးေစာ္ဘြား ပင့္ေဆာင္သြား ေသာ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရား ႐ုပ္ပြားေတာ္ကုိ သကၠရာဇ္ ၅၄၇ ခုႏွစ္ တြင္ မင္းကင္းၿမိဳ႕ သုိ႔ ျပန္လည္ ပင့္ ေဆာင္ႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရပါသည္။

မဟာမင္းေက်ာင္းဆရာ ေတာ္ ဘဒၵႏၲဇဝနက ''ေရႊစကား ႐ုပ္ပြားေတာ္ ေပ်ာက္ဆုံးမႈျဖစ္ပြား ၿပီးတဲ့အခါ ေရွးလူႀကီးေတြက ေနာင္ အခါ ထပ္မံမျဖစ္ပြားေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ပုံစံတူအရြယ္တူ ႐ုပ္ ပြားေတာ္ တစ္ဆူထပ္မံ ထုလုပ္ အပူေဇာ္ခံျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ႐ုပ္ ပြားေတာ္ႏွစ္ဆူ ယွဥ္ၿပီးအပူေဇာ္ခံရင္ မင္းကင္းၿမိဳ႕ ေဒသခံေတြ ေတာင္ မခြဲျခားႏုိင္ေအာင္ တူညီပါ တယ္။ ႏွစ္စဥ္ သီတင္းကြၽတ္ လ ျပည့္ေက်ာ္ ၅ ရက္မွ ၈ ရက္အထိ ဗုဒၶပူဇနိယပြဲေတာ္ က်င္းပတဲ့အခါ မူရင္း႐ုပ္ပြားေတာ္နဲ႔ ပုံတူရြယ္ပြား ေတာ္ တစ္လွည့္စီ ပင့္ေဆာင္ပါတယ္။ အဲဒီအခါမွာ ထူးျခားခ်က္ ေတြလည္း ရွိပါတယ္''ဟု မိန္႔ၾကား ပါသည္။ ေရွးေဟာင္း ပုဂံေခတ္ ကတည္းက ကုိးကြယ္ခဲ့သည့္ ေရႊစကား႐ုပ္ပြားေတာ္ကို ပုံတူပြား၍ ႏွစ္ဆူထုလုပ္ထားျခင္းအေၾကာင္းရင္းကို သိရေသာ္လည္း စံေက်ာင္းေတာ္ႏွစ္ ခု အတြင္း မည္သည့္႐ုပ္ ပြားေတာ္သည္ မူရင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဆရာေတာ္က မမိန္႔ၾကားခဲ့ပါ။

ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ကလည္း သမုိင္း ေနာက္ခံ ဇာတ္လမ္းမ်ားကုိ ရွင္း လင္းစြာ မိန္႔ၾကားေသာ ဆရာေတာ္ အား ထပ္မံေမးျမန္းရန္ ဝန္ေလးသျဖင့္မေမးဘဲ ကိုယ့္နည္းကိုယ့္ဟန္ျဖင့္ ေလ့လာစူးစမ္းမည္ဟု ဆုံး ျဖတ္ၿပီး ျပန္လာခဲ့ပါသည္။  ေရႊ စကားျမတ္စြာဘုရား သမုိင္း စာအုပ္ ငယ္ႏွင့္ CD ေခြ ဓမၼလက္ေဆာင္ ေပးသျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အားလုံး ဝမ္းသာခဲ့ၾကပါသည္။ ထုိညတြင္ မင္းကင္းအထက္တန္းေက်ာင္း၌ စာေပေဟာေျပာပြဲ က်င္းပေသာအ ခါ ၿမိဳ႕ခံတစ္ဦးႏွစ္ဦးကို အမွတ္မ ထင္ ေမးျမန္းၾကည့္မိရာမွ လက္ယာဘက္ေက်ာင္းေဆာင္တြင္းမွ ႐ုပ္ပြားေတာ္သည္ မူရင္း႐ုပ္ပြား ေတာ္ျဖစ္ၿပီး လက္ဝဲဘက္ေက်ာင္း ေဆာင္မွ ႐ုပ္ပြားေတာ္ မွာ ပုံတူ႐ုပ္ ပြားေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိခဲ့ရပါ သည္။ ထုိ႔ျပင္ ဘုရားပြဲေတာ္တြင္ ႐ုပ္ပြားေတာ္ပင့္ေဆာင္စဥ္ မူရင္း ႐ုပ္ပြားေတာ္၏ လက္ယာဘက္ေပါင္ တြင္ သမင္႐ုပ္ပါေသာ မင္းတံဆိပ္ ေပၚေလ့ရွိၿပီး ပုံတူ႐ုပ္ပြားေတာ္တြင္ မင္းတံဆိပ္မေပၚေၾကာင္းလည္း သိရ ပါသည္။

မူရင္း႐ုပ္ပြားေတာ္တြင္ မင္း တံဆိပ္ေပၚစဥ္ မိမိတုိ႔၏ ေကာင္းမႈ ကုသိုလ္မ်ားကို သစၥာျပဳတုိင္တည္ ၍ ဆုေတာင္းလွ်င္ ျပည့္စုံသည္ ဟုလည္းသိရပါသည္။ သမုိင္းစာ အုပ္ထဲတြင္ ဖတ္ခဲ့မွတ္ခဲ့ရေသာ အေလာင္းစည္သူႏွင့္ နရပတိစည္ သူ မင္းႏွစ္ပါး၏ ေကာင္း မႈေတာ္ ေရႊစကားျမတ္စြာဘုရား႐ုပ္ပြား ေတာ္ကို မေမွ်ာ္လင့္ဘဲဖူးရျခင္းသည္  ခ်င္းတြင္းခရီး၏ ထူးျခား ခ်က္ျဖစ္ေသာ္လည္း အေျပးအလႊားဖူးရသျဖင့္ သစၥာျပဳတုိင္တည္ ျခင္း မျပဳႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း ဝန္ခံပါသည္။ ပုဂံေခတ္ဆယ္ဆူဘုရား ေရႊစကား ႐ုပ္ပြားေတာ္ တုိ႔ကို ဖူးထုိက္သည့္ ကံရွိလွ်င္ ထပ္မံ၍ ဖူးခြင့္ႀကံဳလိမ့္ မည္ဟု ယုံၾကည္ေနပါသည္။

ဘသန္းတင္
 
Untitled Document
No comments yet...be the first to comment
  Name :  (required)
  Email :  (will not be published) (required)
  Comment :
 
Email: zaygwet1997@gmail.com Copyright 2004 Zaygwet Journal. All rights reserved.
Powered By eTrade Myanmar Co., Ltd.