29-6-2017
HOME
ABOUT US
CONTACT US
  Untitled Document
Categories
Untitled Document
Untitled Document
ေဒသတြင္း သတင္းစံု
ရခုိင္ကမ္း႐ုိးတန္းတြင္ ငါးဖမ္းဆီးရရွိမႈနည္းပါးလာသည္႕အတြက္ ငါးဖမ္းကိရိယာမ်ား ေျပာင္းလဲသုံးစြဲလာၾက
This Week’s COVER
ဂ်ာနယ္ အမွတ္စဥ္ .... 1017
အိမ္ျခံေျမ ေၾကာ္ျငာမ်ား
Market Data
အာရွေငြေၾကး အေျခအေန
 USD   EUR 
USD 1 1.209
EUR 0.826

1 

JPY 105.93  128.091
SGD 1.691 2.044
THB 39.56 47.836
Advertising
 
စာေပႏွင္႔ အႏုပညာ
၀န္

''ဘဝဟူသည္ ခရီးတစ္ခုျဖစ္သည္။ ထုိ႔ျပင္ 'ဘဝဆုိတာ ဝန္ ထုပ္ဝန္ပုိးႏွင့္တူသည္'ဟု 'ဘာရ' သုတ္က ဆုိထားသည္။ လူ႔ဘဝသည္ သာ မကဘဲ သံသရာခရီးသည္ အလုံး စုံတုိ႔သည္ ဝန္ထုပ္ ကိုယ္စီထမ္းရြက္၍ မဆုံးႏုိင္ေသာ ခရီးကို 'ကရြတ္ ကင္းေလွ်ာက္' သြားေနၾကရသည္။ 'ကိုယ့္ဝန္ ကုိယ္ထမ္း၊ ကိုယ့္လမ္း ကိုယ္သြား' ဆုိသည့္ စကားအတုိင္း ဝန္ထုပ္ေတြကို တနင့္တပိုး သယ္ပိုး ၍ သြားလာေနရသည္။

'ဇာတိ'မွ ရရွိလာေသာ ခႏၶာ ဝန္ဆုိသည့္ နဂုိဒုကၡႀကီးကို 'ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ' စသည့္ အပိုဒုကၡ မ်ားပါ သယ္ေဆာင္ေန ၾကရသည္။ ဥေဒါင္းငွက္ တစ္ေကာင္အတြက္ သူ၏ လွပေသာ အၿမီးသည္ ဝန္ထုပ္ ျဖစ္ေနသကဲ့သုိ႔ သားပိုက္ေကာင္အ တြက္ သူ႔ရင္၌ လြယ္လားရေသာ သားေကာင္ငယ္သည္ ဝန္ထုပ္မဟုတ္ ၿပီေလာ။ ႀကံ႕တစ္ေကာင္အတြက္ တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ သူ႔ဦးခ်ဳိ သည္ သူ႔အတြက္ ဝန္ထုပ္ပင္ျဖစ္ ေနျပန္သည္။ ျမင္းတစ္ေကာင္အ တြက္ သူ႔ကို တပ္ဆင္ထားသည့္ ရထားအိမ္သည္ ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိးျဖစ္ သည္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ မိန္းမအ တြက္ သူ႔ရင္မွာ လြယ္ထားရေသာ ရင္ေသြးသည္ ဝန္ထုပ္ ဝန္ပိုးျဖစ္ သည္။ ခရီးသည္ တစ္ေယာက္အဖုိ႔ သူလြယ္ပုိးထားရေသာ အထုပ္အ ပုိးသည္ 'ဝန္'တစ္ခုျဖစ္သည္။ ဥပမာျပရလွ်င္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကဲ့သို႔ လူေနထူထပ္၊ ကားက်ပ္ေသာ ေနရာမ်ဳိးတြင္ ကိုယ္၌ လြယ္ထား ေသာ လြယ္အိတ္တစ္လုံးမွ တစ္ ပါး အျခားအထုပ္အပုိးတုိ႔သည္ 'ဝန္' ျဖစ္ ေနေပ သည္။ ကြၽန္ေတာ္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ သို႔ ေရာက္တုိင္း လုိင္းကားစီးသည့္ အခါ ထုိဒုကၡမ်ဳိး ခဏခဏႀကံဳရဖူး သည္။ ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္၌မွာ လည္း ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိး အလြန္မ်ားသူျဖစ္ရာ၊ လြယ္အိတ္ ထဲမွာလည္း စာအုပ္ေတြ အျပည့္ ေက်ာမွာလည္း ေက်ာပိုးအိတ္ တစ္လုံးပါ သည့္အျပင္ လက္ႏွစ္ ဖက္မွာလည္း အထုပ္ ႏွစ္ထုပ္ဆြဲ ကိုင္ထားလ်က္ရွိရာ ကိုယ့္ဝန္ကိုယ္ သယ္ရတာလည္းမလြယ္။ ကားေပၚ တက္ရာမွာလည္း အခက္။ လူၾကား ထဲ ေရွ႕တုိးမရ၊ ေနာက္ဆုတ္မရႏွင့္ ကားစပယ္ရာ၏ ၿငိဳျငင္မႈကိုပင္ ခံ လုိက္ရေသး သည္။ ဤသည္မွာ ဝန္ ထုပ္ဝန္ပိုးမ်ား၏ ဝန္ေဆာင္မႈ တာ ဝန္မ်ားျပားလွေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ သည္။

 ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ အေၾကာင္း ခ်င္းရာတုိ႔မွာ ပကတိမ်က္စိျဖင့္ ၾကည့္၍ရေသာ 'ဗဟိဒၶ' ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိးမ်ားျဖစ္သည္။ ပကတိ မ်က္ စိျဖင့္ ၾကည့္၍ မျမင္ႏုိင္ေသာ 'အဇၩတၱ' ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိးမ်ားမွာ လူ ကို အက်ဳိးဆုတ္ယုတ္ေစသည္သာ။ ကိေလသာ ၁ဝ ပါး၊ နိဝရဏ တရားငါးပါးႏွင့္ မနာလုိ ဝန္တုိမႈ မ်ားသည္ကား 'အဇၩတၱ' ဝန္ထုပ္  ဝန္ပုိးပင္ျဖစ္သည္။ ထုိဝန္ထုပ္ ဝန္ ပိုးမ်ားမွာ 'ဗဟိဒၶ' ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိး မ်ားထက္ ပို၍ ဆုိးသည္။ ပကတိ မ်က္စိျဖင့္ ျမင္ရေသာ ဝန္ထုပ္ဝန္ ပိုးကို အျမင္မေတာ္သူ မိတ္ေဆြ၊ အေပါင္းအသင္းမ်ားက ကူညီ သယ္ပုိးေပးလုိ႔ရေသာ္လည္း ဗဟိဒၶ ဝန္ပိုး၏ ေလးလံ ဖိစီးမႈကိုမူ ကိုယ္ တုိင္သာလွ်င္ သယ္ပုိးရလိမ့္မည္။

သူတစ္ပါးကို ေမတၱာပို႔၍ ေမတၱာ၏ ေအးခ်မ္းသာယာမႈႏွင့္ ေနရျခင္းသည္ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္္၍ ထြဋ္ျမတ္ေသာ အရသာကို ခံစား ရေသာ္လည္း ကိုယ့္ထက္သာ မနာ လုိ၍ ဝန္တုိမႈ မစၧရိယဆုိေသာ ဝန္ ထုပ္ဝန္ပုိးမ်ားသည္ အလြန္ေလး လံလွေပသည္။ ဤေနရာ၌ မဟာ စည္ ဆရာေတာ္ႀကီး ဆုံးမေတာ္မူ ေသာ 'မနာလုိကင္း၊ ဝန္တုိရွင္း၊ လက္ ငင္းခ်မ္းသာမည္' ဟူေသာ စကား သည္ အဖုိးတန္ လွေပ၏။ ျမတ္ဘုရား ေဟာၾကားေတာ္မူသည့္ ျဗမၼစုိရ္ တရားေလးပါးတြင္ ပါဝင္ေသာ ေမတၱာ၊ က႐ုဏာ၊ မုဒိတာ၊ ဥေပကၡာ ဟူေသာ တရား မ်ားကုိ လက္ကိုင္ ထားမွသာလွ်င္ ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိးမ်ား ေလွ်ာ့ခ်လြတ္ကင္းႏုိင္ေပမည္။

သုိ႔ပါေသာ္လည္း လူအခ်ဳိ႕မွာ မူ အဆုံးအမ စကားမ်ားကို မလုိက္ နာႏုိင္ၾကဘဲ အဆုိးျမင္ စိတ္႐ုိင္း မ်ားဝင္လ်က္ ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိးကုိ ပုိ၍ ႀကီးမားေအာင္ဖန္တီးေနၾကေသးသည္။ ဤကဲ့သို႔ မည္သူ႔ကိုမွ် အက်ဳိးမျပဳေသာ စိတ္႐ုိင္းမ်ားသည္ အဆုိး ျမင္ဝါဒကို အေျခခံေသာေၾကာင့္ ေပၚ ေပါက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ လူ႔ဗီဇ၊ လူ႔သဘာဝအရ မိမိျပဳလုပ္ထားေသာ အရာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သူတစ္ပါး ျပဳလုပ္ ထားေသာ အရာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ မိမိက ျပဳလုပ္ရသည္ျဖစ္ေစ၊ ျပဳလုပ္ခံရ သည္ ျဖစ္ေစ၊ အေကာင္းထက္ အဆုိး ကိုသာ ပို၍ ျမင္တတ္ ၾကသည္။ ဤ သည္မွာ လူ႔ဘဝအတြက္ အလြန္ ဝန္ ထုပ္ ဝန္ပုိးႀကီးေသာ အဆုိးျမင္ ဝါဒ ျဖစ္သည္။

ထုိအဆုိးျမင္ဝါဒႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ သာဓကတစ္ခု တင္ျပရလွ်င္ ဥပမာအားျဖင့္ လူႏွစ္ေယာက္ ေထာင္က်ေနသည္ဆုိပါစုိ႔။ အဆုိးျမင္ ဝါဒရွိသူက ထြက္ေပါက္ပိတ္ေနေသာ ေထာင္နံ ရံကိုၾကည့္၍ ကိုယ့္ဘဝကုိ နာ က်ည္းစြာ ေပါက္ကြဲေနသည္။ အ ေကာင္းျမင္ ဝါဒသမားက ေထာင္ နံရံကို မၾကည့္ဘဲ ေထာင္အမုိးေဘးမွ လွမ္းျမင္ေနရေသာၾကယ္မ်ားကို ၾကည့္၍ သူ႔ဘဝ လြတ္ေျမာက္ မည့္ ေန႔ရက္မ်ားကိုေတြး၍ ရႊင္ေပ်ာ္ေန သည္။

ေနာက္ထပ္တစ္ခု သာဓကျပ ရလွ်င္ စိတ္ပညာသင္တန္း တစ္ခုတြင္ ဆရာဝင္လာသည္။ သူ႔လက္ ထဲတြင္ အျဖဴေရာင္ကတ္ျပားတစ္ ခ်ပ္ယူလာကာ ထုိကတ္ျပား၏ ေအာက္ေျခတြင္ အမည္းစက္ငယ္ တစ္ခုျပဳလုပ္၍ 'တပည့္တုိ႔ ဒီကတ္ ျပားမွာ ဘာျမင္သလဲ' ဟု ေမးရာ တပည့္မ်ားအားလုံးက 'ဆရာ ကတ္ ျပားေပၚမွာ အမည္းစက္ ေသးေသး ေလးျမင္ပါတယ္' ဟု ျပန္ေျဖလိုက္ၾက သည္။ ထုိအခါ ဆရာက 'ေဟ့-တပည့္တုိ႔ ဆရာ့လက္ထဲမွာ မင္းတုိ႔ ျမင္ရတဲ့ ကတ္ျပားက အျဖဴေရာင္ ကတ္ျပားေလ။ အဲဒါကို မင္းတုိ႔ အား လုံးက အျဖဴေရာင္ ကတ္ျပားကို မျမင္ဘဲ ေအာက္ေျခမွာ ေသးေသး ေလး ေရးထားတဲ့ အမည္းစက္ကိုမွ ဘာလုိ႔ျမင္ရတာလဲ။ အေကာင္းျမင္ ဝါဒဆုိတာ အျဖဴေရာင္၊ အဆုိးျမင္ ဝါဒဆုိတာ အမည္းေရာင္။ အျဖဴနဲ႔ အမည္း ႏွစ္မ်ဳိးျပထားတာကို အမည္း ေရာင္ မွ ေရြးျမင္တာ အဆုိးျမင္ဝါဒပဲ။       

ေနာက္ေနာင္ကို လူ႔ေလာကအတြက္ ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိးျဖစ္ေစတဲ့ အဆုိးျမင္ဝါဒႏွင့္ မၾကည့္မိၾကပါေစနဲ႔''ဟု ဆရာက ဆုံးမသည္။ ေနာက္ သာဓကတစ္ခုမွာ ဥေပကၡာစနစ္ကို မက်င့္သုံးဘဲ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ ေယာက္ ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိးျဖစ္ေအာင္ ေျပာဆုိ႐ႈတ္ခ်ျခင္းျဖစ္ ပါသည္။ တစ္ခါက လူႏွစ္ေယာက္ ငါးပါးသီလကို သူက သူ႔ထက္ပို၍ ေစာင့္ထိန္း ေၾကာင္း ျငင္းခုန္ရင္း ေတာသုိ႔ထြက္ ခြာလာၾက သည္။ ေတာသုိ႔ေရာက္ လွ်င္ တစ္ေနရာစီ ခြဲ၍ အလုပ္လုပ္ ၾကသည္။ ညေနေစာင္း၍ အိမ္ျပန္ လမ္းတြင္ ႏွစ္ေယာက္ဆုံမိၾကသည္။ တစ္ေယာက္က အျခားတစ္ေယာက္ကို 'ေဟ့ေကာင္၊ မင္းပ်ားဖြပ္ေနတာ ငါငါးမွ်ားရင္းျမင္တယ္ဟု ေျပာ ေသာအခါ အေျပာခံရသူ ကလည္း ျပန္လည္ တုန္႔ျပန္ေျပာဆုိလုိက္ပုံမွာ ''ေအးမင္း ငါးမွ်ားေနတာလည္း ငါ ပ်ားဖြပ္ရင္းျမင္တယ္ကြ' ဟူသတတ္။ ဤသုိ႔ မိမိအျပစ္ကို မျမင္ သူတစ္ ပါးအား အျပစ္တင္ေျပာေနျခင္းသည္ ေမတၱာတရား၏ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ ေသာ ျပစ္တင္႐ႈတ္ခ်မႈ ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိး ျဖစ္ေလသည္။

'ဝန္' ဆုိသည္မွာ အဇၩတၱဝန္ ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဗဟိဒၶဝန္ပဲျဖစ္ျဖစ္မည္ သည့္ဝန္မွ မေကာင္းပါ။ သို႔ေသာ္ ေရသတၱဝါတုိ႔သည္ ေရ၌ေပ်ာ္ပါး၍ ကုန္းသတၱဝါတုိ႔သည္ ကုန္း၌ ေပ်ာ္ ပါးေလ့ရွိၾကသကဲ့သို႔ လူဆုိသည္မွာ လည္း ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိးရွိမွေနတတ္ ထုိင္ တတ္ ေပ်ာ္ရႊင္ တတ္ေသာ အေလ့ရွိ သည္။ ဥပမာအားျဖင့္ ဆုိက္ကား သမားတစ္ေယာက္သည္ မိမိသယ္ႏုိင္ ေသာ ဝန္ထက္ အဆမတန္ေသာ ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးမ်ားကို သယ္ေဆာင္၍ ဆုိက္ကားနင္းေနရလွ်င္ ဝန္ပုိသယ္ ေဆာင္ရျခင္းအတြက္ စိတ္ပ်က္အား ငယ္ျခင္း မျဖစ္ဘဲ၊ ေပ်ာ္ ရႊင္ေက်နပ္၍ ပင္ေနေသးသည္။ ထုိ႔ျပင္ ကိုယ္ ဝန္ ေဆာင္ မိန္းမမ်ားသည္လည္း လြယ္ ပုိးထားရေသာ ကိုယ္ဝန္အတြက္ စိတ္မပ်က္ ဘဲ သားသမီး ရင္ေသြး ေလး ဖြံ႔ၿဖိဳးႀကီးထြားလာမႈကိုပင္အား တက္ေပ်ာ္ရႊင္ေနတတ္ ေသးသည္။

လူသည္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ တည္း လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ေနထုိင္ ရေသာအခါ ပ်င္းရိၿငီးေငြ႔ၾက ျပန္၍ မိတ္ေဆြအေပါင္း အသင္း ေရာင္းရင္း ဟူေသာ ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိး၊ အတြယ္အ တာမ်ားကို တမ္းတမိၾကျပန္သည္။ လူ႔ဘဝဇာတ္ခုံတြင္ မာယာေတြ စုံ လြန္းေပစြ။ အလုပ္တစ္ခုလုပ္ေနစဥ္ ေနာက္ထပ္အလုပ္တစ္ခု၊ ႏွစ္ခု၊ သုံး ေလးခုမွ် ထပ္တုိးလွ်င္ တာဝန္မ်ားအ တြက္ စိတ္မပ်က္ဘဲ ရာထူးတက္ၿပီ၊ အလုပ္ေတြ အဆင္ေျပၿပီဟု မုိးမျမင္၊ ေလ မျမင္ ဘဝင္ျမင့္တတ္ျပန္ေသး သည္။

ဤသည္မွာ ဒုကၡကို ဒုကၡမွန္းမသိ ေအာင္၊ ဆင္းရဲျခင္းကို ဆင္းရဲျခင္း မွန္းမသိေအာင္ တာဝန္ထက္၊ ဝန္ တာေတြ ပိုေနရတာကုိ ပုိမွန္းမသိ ေအာင္ အဝိဇၨာႏွင့္ မာယာတုိ႔၏ လွည့္စားျဖားေယာင္း မႈတုိ႔ပင္ျဖစ္ေပ သည္။

'တာဝန္သိလွ်င္ တာဝန္ရွိသည္။ တာဝန္မသိလွ်င္ တာဝန္မရွိ'ဟု ဆုိ ေသာ ေလာက လူ႔တာဝန္ ေဆာင္ပုဒ္ မ်ားကို မဆုိလုိပါ။ သို႔ေသာ္ ဘဝဝန္ ထုပ္ဝန္ပိုးမ်ားအတြက္မူ ဝန္ထုပ္ မ်ားလွ်င္ ပင္ပန္းေလ၊ ဝန္ထုပ္ နည္းလွ်င္ ေပါ့ပါးေလျဖစ္ေပသည္။         ဥပမာ ေကာင္းကင္တြင္ ပ်ံ သန္းေနေသာ ငွက္ကေလးေတြကို ၾကည့္ပါ၊ ပါးလွပ္ေသာ ေတာင္ပံ တစ္စုံသာရွိ၍ ဘဝအတြက္လြတ္ လပ္ေပါ့ပါးစြာ ပ်ံသန္းႏုိင္သည္။

''ကိစၥမ်ားေျမာင္၊ လူတုိ႔ ေဘာင္''တြင္ ကိစၥမ်ားျခင္းသည္က ပင္ ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိးမ်ားျဖစ္ေနသည္။ အပင္တစ္ပင္တြင္ သစ္သီးမ်ားစြာ သီးေနသည္ ဆုိပါစုိ႔၊ ထုိသစ္ပင္အ တြက္ သစ္သီးမ်ားသည္ ဝန္တစ္ခု ျဖစ္ေနသည္။ ထုိသစ္သီးမ်ားရရန္ စားသုံးလုိသူမ်ားမွ ခဲ၊ တုတ္ တုိ႔ျဖင့္ ပစ္ေပါက္ျခင္းခံရတတ္ပါသည္။ ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုး၏ ေဘးထြက္ဆုိးက်ဳိး မဟုတ္ပါေလာ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ျမတ္ ဘုရားက ၃၈ ျဖာ မဂၤလာတြင္ 'နည္း ေသာ ကိစၥရွိျခင္းသည္ မဂၤလာ'ဟု ေဟာၾကားမိန္႔ဆုိခဲ့ပါသည္။ 'အနာ ကုလာစကမၼႏၲာ' အ လုပ္ကိစၥ႐ႈပ္ေထြး မႈမရွိျခင္းသည္ မဂၤလာမည္သည္ဟု ဆုံးမေတာ္မူပါသည္။

သို႔ေသာ္ ဆုတ္ကပ္ေခတ္မွာ ဝန္ထုပ္ ဝန္ပုိးႏွင့္တူလွေသာ လူ႔အသုံးအေဆာင္ ေခတ္မီစက္ ကိရိယာမ်ား စကၠန္႔ႏွင့္အမွ် တုိးတက္လာ သည္မွာလည္း လုိအပ္သည္ ထက္ပို ေသာ ဝန္မ်ားပို၍မ်ားလာျခင္းဟု ဆုိရေပလိမ့္မည္။ (ေခတ္ေနာက္ျပန္ ဆြဲလုိျခင္း မဟုတ္ပါ)။

''အျမင္တုိ၊ ဝန္ပို'' ဟူသည့္ စကားရွိသည္မုိ႔ မိမိ၏ ဘဝ၊ ဝန္မ ပိုဘဲ ဝန္ေပါ့စြာ ခ်မ္းသာရန္၊ အ သက္ရွည္ရန္အတြက္-
(၁)    သဝန္တုိမႈေရွာင္
(၂)    စိတ္မတုိရ
(၃)    အျမင္မတုိရဟု ေရးမွတ္ထား ေသာ ျမင္ကြန္းၿမိဳ႕နယ္၊ အင္းပုရြာမွ ဦးေက်ာ္ဇံလွ၏ မွတ္စုစာအုပ္ထဲက စကားမ်ားသည္လည္း မွတ္သား လုိက္နာစရာပင္။

''အလုပ္႐ႈပ္ျခင္းကို အလုပ္ လုပ္ျခင္းျဖင့္ ေျဖရွင္းရမယ္'' ၊'စိတ္ တုိ၊ အသက္တုိ၊ စိတ္ရွည္၊ အသက္ ရွည္' ဟု ဆုိထား သည္မုိ႔ ျမင့္ျမတ္ ေသာ စိတ္ဓာတ္ႏွင့္ ဘဝခရီးကို လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ပ်ံသန္းႏုိင္ရန္ ဝန္ပုိမ်ားကို ျဖဳတ္ခ်ထားႏုိင္ဖုိ႔ ႀကိဳး စားၾကရပါ မည္။ ပန္းပု႐ုပ္တစ္႐ုပ္  ထြင္းထုရာတြင္ ႐ုပ္လုံးၾ<ြကပုံေပၚ လာေစရန္ 'အပိုအဆာ အ႐ႈပ္ျဖစ္ ေသာ မလုိတာေတြ  ျဖဳတ္၊ ထြင္း ထုတ္ပစ္ရမည္'ကို ဆရာနႏၵာသိန္း ဇံက 'ခေယာင္းလမ္းကို ျဖတ္ေက်ာ္ ျခင္း' စာအုပ္တြင္ ေရးသားထား သည္ကို မွတ္သားထား ဖူးပါသည္။

လူတုိင္း လူတုိင္း ႏွစ္ ၁ဝဝ အ တြင္းမွာ ေသၾကရေပမည္။ မေသခင္ ခဏ၊ ေရတစ္ပြက္မွ်၊ လူ႔ဘဝမွာ 'မာန္ မာနသည္ က်႐ႈံးမႈ၏ ေရွ႕ေတာ္ေျပး ျဖစ္သည္။ (Pride goes before a Fall.) ဆုိသည့္ စကားအရ မာနဝန္ ထုပ္ျဖဳတ္ခ်မွ သ႐ုပ္လွႏုိင္ၾကေပ လိမ့္မည္။

မိမိတုိ႔ ျပဳလုပ္သမွ် ကိစၥအား လုံးသည္ ''အရင္က ရာဇဝင္၊ ေနာက္ဆုိလွ်င္ သမုိင္း''တြင္ သြားမွာမုိ႔ မိမိရဲ႕ သမုိင္းေတြ မ႐ုိင္းေစဘဲလွ ပေစရန္ ဒုကၡဆုိေသာ ဘဝေတာမွာ၊ ဘဝကို အလွႏွင့္ ေရြးခ်ယ္ၿပီး 'ထက္ ေသာ ဓား၊ ျမားလုိခြၽန္'ေစဖုိ႔ မလုိလား အပ္ေသာ ဝန္ထုပ္ မ်ားကို ဖယ္ရွားပစ္ ၾကပါစုိ႔။

ေဌးၾကည္ (စလင္း)
 
Untitled Document
No comments yet...be the first to comment
  Name :  (required)
  Email :  (will not be published) (required)
  Comment :
 
Email: [email protected] Copyright 2004 Zaygwet Journal. All rights reserved.
Powered By eTrade Myanmar Co., Ltd.